امکانات سیستم ارسال پیام کوتاه ویژه فروشگاه ها :
تکنیک های مشتری مداری برای فروش بیشتر :
- هنگام صدور فاکتور برای مشتریان ، شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید ؛
- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه ، با ارسال پیامی از او تشکر کنید ؛
- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال پیامک به وی اطلاع دهید ؛
- لیست کالاهای جدید که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه به مشتری اعلام نمایید ؛
- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساسی مشترک دارید؛
- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید ، یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید، پیام حاوی تغییرات ایجاد شده را برای مشتری ارسال فرمایید .